Strona główna » Regulamin
  • Aktualnie klientów na stronie: 16
  • Sklep odwiedziło: 200757 klientów

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego ExtraMed.pl obowiązujący od 2023-01-01
 
I. Przedmiot Działalności Sklepu internetowego
Sklep ExtraMed.pl pod adresem internetowym http://extramed.pl/ prowadzi sprzedaż towarów z zakresu: akcesoriów eksploatacyjnych do kardiomonitorów jak czujniki spo2, kable EKG, mankiety NIBP, czujniki temperatury, kable IBP, czujników tlenu. dystrybucji produktów do elektrochirurgii Firmy BOWA, drobnego sprzętu diagnostycznego jak: ciśnieniomierze, stetoskopy, pulsoksymetry. Właścicielem, sprzedawcą i administratorem jest ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, Radowo Małe 80/5; wpisana do rejestru przedsiębiorców CEiDG, NIP: 8571132182, REGON: 320179600.

II. Definicje
1. Regulamin – zawiera zasady zakupu produktów umieszczonych w sklepie internetowym pod adresem http://extramed.pl/. Sklep prowadzony jest przez firmę ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, Radowo Małe 80/5; wpisana do rejestru przedsiębiorców CEiDG, NIP: 8571132182, REGON:320179600.
2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość.
3. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego.
4. Przedsiębiorca - przedsiębiorca w rozumieniu art. 43 (1) Kodeksu Cywilnego.
5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca w rozumieniu rozdz. 5a Ustawy o prawach konsumenta.
6. Sprzedawca – ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, Radowo Małe 80/5; wpisana do rejestru przedsiębiorców CEiDG, NIP: 8571132182, REGON:320179600.
7. Sklep internetowy – miejsce gdzie Klient może dokonać zakupu produktów oferowanych na stronie internetowej http://extramed.pl/.
8. Produkty – wszystkie oferowane w sklepie internetowym http://extramed.pl/ towary, wprowadzone do obrotu na terytorium polski w sposób legalny.
9. Cena – podawane w polskich złotych (PLN), nie zawierają kosztów przesyłki.
10. Login – ciąg znaków alfanumerycznych, ustalany przez Klienta podczas procesu rejestracji, konieczny do dokonywania zakupów poprzez sklep internetowy.
11. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, umożliwiający autoryzację konta Klienta, ustalany przez Klienta podczas procesu rejestracji.
12. Newsletter – informacja handlowa wysyłana ExtraMed.pl w celu promowania towarów, usług, wizerunku firmy.
13. Pliki Cookies – tekst wysłany pomiędzy serwisem internetowym, a przeglądarką w trakcie kolejnych wejść użytkownika na witrynę. Używany głównie do zapamiętywania sesji, generowanie identyfikatorów w trakcie logowania.


III. Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze sklepu internetowego wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:
– Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub
– Mozilla Firefox w wersji 30 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, lub
– Google Chrome w wersji 30 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, oraz minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
2. Firma ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne dokłada wszelkich starań, aby działalność sklepu internetowego była prowadzona na najwyższym poziomie. Jednak nie wyklucza się czasowego zawieszenia działalności sklepu internetowego ze względu na konieczność przeprowadzenia modernizacji, naprawy, lub rozbudowy.
3. Klient, który udostępnia swoje konto osobom trzecim ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania wynikające z tych czynności.
4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia funkcjonalności sklepu internetowego ze względu na prace konserwatorskie, rozbudowę strony internetowej.
5. Sklep internetowy http://extramed.pl/ wykorzystuje pliki typu cookies. Pliki te niezbędne są do identyfikacji Klienta i pozyskiwania informacji na podstawie odwiedzanych przez niego witryn.


IV. Zamówienia
1. Każdy produkt, który znajduje się w naszym sklepie można nabyć dodając go do koszyka na właściwej podstronie.
2. Na stronie produktu z kategorii w tabeli obok szczegółów podana jest regularna aktualna cena brutto i netto.
3. Wpisując wybraną liczbę program automatycznie dopasuje cenę adekwatnie do zamawianej ilości.
4. W każdym momencie mogą Państwo podejrzeć listę zrobionych zakupów, wraz z kwotą zmówienia klikając ikonę "W koszyku" w prawym górnym menu.
5. Produkty, których nie mogą Państwo znaleźć, lub nie są pewni kompatybilności z posiadanym sprzętem można zweryfikować wysyłając zapytanie. W celu wysłania zapytania ofertowego należy kliknąć „Zapytaj o produkt”, wypełnić puste pola, a w miejscu "Zapytanie" wpisać nazwę, informacje i/lub kody interesujących nas produktów.
6. W odpowiedzi na zapytanie otrzymają Państwo ofertę zawierającą wszystkie istotne informacje, na podstawie której będzie można złożyć zamówienie.
7. Do Państwa dyspozycji znajduje się w górnym menu "wyszukiwarka", która umożliwi łatwe znalezienie poszukiwanych produktów.
8. W celu złożenia zamówienia konieczna jest bezpłatna rejestracja i akceptacja regulaminu sklepu internetowego. Dokonując rejestracji w systemie mogą Państwo przyłączyć się do Newslettera.
9. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta system przekazuje informację do Sprzedawcy. Każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie, faksem lub mailowo i dopiero wówczas przekazywane do realizacji.


V. Realizacja zamówień

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionego towaru zgodnego z umową w rozumieniu art. 43b ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Zamówienia złożone do godz. 12.00 przekazywane są do realizacji w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 12.00 przekazywane są do realizacji w następnym dniu roboczym.
    3. Zamówione produkty zostaną dostarczone w sposób wybrany przez Klienta podczas dokonywania zakupu w sklepie internetowym:
    – Firma kurierska (UPS) – standardowo zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni roboczych od wysłania.
  1. – Firma kurierska (INPOST) – standardowo zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni roboczych od wysłania.
    – Paczkomat INPOST – standardowo zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni roboczych od wysłania.
    4. Zamówienia z formą płatności online realizowane są tuż po otrzymaniu potwierdzenia z systemu PayU. Zamówienia z formą płatności przedpłata realizowane są tuż po zaksięgowaniu wpłaty na konto ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne
    5. W przypadkach wyjątkowych (np. chwilowe braki w magazynie, opóźniona dostawa od dystrybutora itp.) realizacja zamówień może się przedłużyć. O niedostępności produktu oraz innych wyjątkowych sytuacjach zostaną Państwo poinformowani w dniu przyjęcia zamówienia.
    6. Jeżeli decydują się Państwo na kontakt telefoniczny z konsultantem pod nr tel. kom. 734 734 630, koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.
    7. Koszty transportu na terenie Polski.
    – Firma kurierska - koszty przesyłki i pobrania kalkulowane są podczas składania zamówienia. Koszty uzależnione są od wagi i ilości paczek.
    8. Przy zamówieniach o wartości powyżej 1000 zł brutto, oraz wcześniejszym dokonaniu przedpłaty na rachunek bankowy ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, koszty przesyłki paczki na terenie Polski pokrywa firma ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne (1 przesyłka do 30 kg). System automatycznie nie naliczy kosztów przesyłki po przekroczeniu 1000 zł brutto wartości zamówienia.
    9. Dla zamówień realizowanych za granicę terytorium Polski doliczane są dodatkowe koszty przesyłki wg obowiązujących stawek.


    VI. Forma Płatności
    1. Po dokonaniu zakupów Klient może wybrać następujące formy płatności:
    – Online za pośrednictwem systemu PayU - płatność w drodze e-przelewów lub płatność kartami płatniczymi.
    – Przedpłata na rachunek – ING Bank Śląski 10 1050 1559 1000 0092 2610 2110


    VII. Odstąpienie od umowy – zwrot zakupionego towaru
    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. (Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta). Termin ten liczony jest od dnia wydania towaru dla Klienta.
    2. W tym celu należy odesłać do nas informację o zwrocie wraz z towarem i przekazać na adres: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, ul. Polna 5A, 70-896 Załom. Po otrzymaniu oświadczenia i towaru pracownik informuje Klienta telefoniczne, bądź mailowo o przyjęciu odstąpienia.
    3. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta: ,,Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".


    VIII. Gwarancja i Reklamacje

    1. Produkty dostępne w sklepie http://extramed.pl/ są objęte gwarancją udzielaną przez Producenta towaru.
    2. Wobec klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
    3. Wobec klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    4. W przypadku braku zgodności towaru z umową prosimy o niezwłoczne wysłanie reklamacji. Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów, jakości obsługi oraz niezgodności między stanem faktycznym, a fakturą prosimy zgłaszać pocztą e-mail: handel@extramed.pl
    5. Sprzedawca rozpatrzy i odpowie na zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
    6. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta nr tel. kom. 734 734 630 (koszt zgodny z taryfą operatora).

     
    IX. Przetwarzanie danych osobowych
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, miasta, kodu pocztowego, poczty, ulicy, numeru domu i mieszkania, telefonu oraz adresu e-mail podanych w procesie rejestracji konta w sklepie internetowym, a także adresu e-mail podanego w zgłoszeniu do usługi Newsletter, jest ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne, 72-314 Radowo Małe 80/5. Państwa dane osobowe pozyskiwane są przy okazji: rejestracji w sklepie internetowym, zawierania i realizacji umów, składania zamówień, składania zapytań ofertowych, zapisu do Newslettera, szkoleń i warsztatów organizowanych przez firmę ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne oraz ankiet wypełnianych podczas konferencji i zjazdów.
    3. W związku z udzieloną przez Panią/Pana zgodą, podstawą prawną przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych polegających na przekazywaniu informacji o produktach oferowanych przez Administratora, promocjach, nowościach, ofercie handlowej, informacjach związanych z działalnością firmy (wydarzenia branżowe, warsztaty, szkolenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wykonywania w/w czynności. Pomimo dobrowolności, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonywania w/w czynności. Do realizacji wyżej wymienionych celów zakres pozyskiwanych danych został ograniczony do niezbędnego minimum.
    5. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mają Państwo prawo złożyć do nas wniosek, dotyczący danych osobowych, o: usunięcie danych, sprostowanie danych, ograniczenie przetwarzania, dostęp do danych lub ich przeniesienie. Przysługuje również Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
    6. Dostęp do Państwa danych mają pracownicy firmy ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne.
    7. Dane nie są przez nas pozyskiwane z innych źródeł, niż tylko od Państwa. Nie przekazujemy tych danych do podmiotów trzecich ani poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    8. Jeśli chce Pani/Pan zmienić zakres przetwarzanych przez nas danych, w tym wnieść sprzeciw i/lub cofnąć swoją zgodę, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail: handel@extramed.pl. Zgoda na wysyłkę Newslettera może być cofnięta po zalogowaniu na konto w zakładce Twoje konto > Edytuj swoje dane.


    X. Bezpieczeństwo

    1. Dane osobowe będą wykorzystywane przez operatora sklepu jedynie w zakresie niezbędnym do obsługi transakcji oraz do przesyłania informacji promocyjnych dotyczących naszej firmy.
    2. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych sklepu internetowego extramed.pl
    3. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
    4. W zakresie poufności danych osobowych wszystkie wewnętrzne procedury sklepu są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem.

    XI. Oferta handlowa

    1. Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.
    2. W przypadku zmiany cen przez producentów, podane ceny ulegną zmianie proporcjonalnie.


    XII. Postanowienia końcowe
    1. Dla spraw nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
    2. W przypadku powstania jakichkolwiek sporów związanych z Regulaminem stosuje się prawo polskie. Sąd powszechny rozstrzyga wszelkie wynikające spory pomiędzy Sprzedającym, a Konsumentem. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu