Regulamin świadczenia usług sklepu ExtraMed.pl
§ 1
ExtraMed.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest firma ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne z siedzibą w Radowie Małym 80/5, 72-314, NIP 8571132182, wpisaną do CEIDG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie ExtraMed.pl.
§ 2
ExtraMed.pl jest sklepem internetowym, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać medyczne akcesoria eksploatacyjne.
W sklepie ExtraMed.pl zakupów mogą dokonywać wyłącznie zarejestrowane Firmy i Instytucje. Do każdej transakcji zostanie wystawiona faktura VAT.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.
§ 3
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem ExtraMed.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
§ 4
- Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (www.extramed.pl/rejestracja) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
- Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie magazynu ExtraMed.pl bez dodatkowej opłaty, chyba że na stronie produktu wskazano inaczej.
- Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
§ 5
- Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn (z wyjątkiem produktów wskazanych w pkt 3) składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym w terminie kolejnych 14 dni, a ExtraMed.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie (jeżeli zamówienie zostało przedtem opłacone). Koszty przesyłki nie są przedmiotem zwrotu.
- Z możliwości zwrotu wyłączone są produkty personalizowane oraz zamykane hermetycznie lub w opakowaniach sterylnych, które zostały otwarte. (Art. 38, pkt 3)
§ 6
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy. (z wyłączeniem §5 pkt 3)
- Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek ExtraMed.pl, który pokrywa związane z tym koszty pod warunkiem dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem bądź wadliwego. W pozostałych przypadkach odesłanie zamówionego towaru następuje na koszt Zamawiającego.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, ExtraMed.pl zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
- W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, ExtraMed.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi ExtraMed.pl
Przejdź do strony głównej