Strona główna1 » Regulamin

Kontakt

  • ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne
    NIP: 857 113 21 82
  • E-mail:handel@extramed.pl
  • Telefon91 886-54-60
    734-734-630
    734-734-650
  • Fax91 886-54-69
  • Godziny działania sklepucałą dobę. Godziny obsługi klienta: 07.00 - 16.00

Statystyka

  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 31116 klientów

Regulamin

Regulamin świadczenia usług sklepu ExtraMed.pl

§ 1

ExtraMed.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Dorota Wrona prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona z siedzibą w Radowie Małym 80/5, 72-314, wpisaną do CEIDG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie ExtraMed.pl.
 

§ 2

ExtraMed.pl jest sklepem internetowym, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać medyczne akcesoria eksploatacyjne. 
 

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem ExtraMed.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
 

§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (www.extramed.pl/rejestracja) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie magazynu ExtraMed.pl bez dodatkowej opłaty.
  4. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. 
 

§ 5

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, a ExtraMed.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie (jeżeli zamówienie zostało przedtem opłacone).
 

§ 6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek ExtraMed.pl, który pokrywa związane z tym koszty po warunkiem dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem bądź wadliwego. W pozostałych przypadkach odesłanie zamówionego towaru następuje na koszt Zamawiającego.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, ExtraMed.pl  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, ExtraMed.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi ExtraMed.pl

(tryb postępowania reklamacyjnego)


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl